Aktuellt inom projektet:

Anmälningstiden till sångfesten förlängd till den 7 mars!

Barnkörernas anmälan till sångfesten hålls öppen till den 7 mars. Dirigenterna för körerna anmäler hela sin grupp här .

Övernattning på skola ordnas för långväga deltagare.

Sångfestproducent Johanna Frimodig svarar gärna på frågor gällande anmälan på e-postadressen johanna.frimodig@fssmf.fi

Sångfesten för barnen blir en tvådagarsfest 11-12.6.2022

Av praktiska skäl koncentreras tidpunkten för barnens deltagande i sångfesten till två dagar, lö-sö. Det betyder att barnkörskonserten med Arne Alligator flyttar från fredag till söndag. Övningar inför konserten hålls på lördagen. Ny tidpunkt för Arne Alligator -konserten är sö 12.6 kl. 12!

Mera info om barnens sångfest och konserten hittar du på sångfestens webbplats.

Info finns även på denna pdf-flyer som laddas till din dator (högerklicka, ladda ner pdf-filen).

Har din kör beställt Kör i skolan -nothäftet?

Nothäftet är gratis för de som deltar i Kör i skolan -projektet och kan beställas av johanna.frimodig@fssmf.fi

Ifall din kör inte deltar i år, men trots det vill beställa nothäftet, går det också bra och kan beställas för 10 euro/st. via FSSMFs webbsida.